Mia Törnblom

Jag är i karlstad igen!
Var ju på föreläsning idag med Mia Törnblom, hon föreläste om självkänsla. Vilken underbar kvinna det var. Jag blev så glad av att bara se henne ochså smart hon är också. Även fast hon har varit med om så mycket så ser hon så positivt på livet och jag önskar verkligen jag var lika säker i allt som hon är!

   

Några av hennes böcker, har läst dom första två och kommer snart läsa "du äger".

 

Har även hunnit gå ut och gå och hunnit med en tågresa. Och nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja jag är helt övertydag om att det komemr lösa sig! :) för mej är det tvärtom, jag vill verkligen flytta från torsby! Så helst skulle jag vilja hitta något som inte finns här, haha :$ Men om jag ska gå samhäll så finns det ju ingen anledning än att flytta när det ändå finns här mer än att jag VILL. Och så vill jag ändå inte att det ska bli. Men jag funderar och försöker komma på något som kan göra det lite roligare att gå en teroretisk linje, att välja till något och så skulle ju kunna gör det hela roligare :)

2009-10-02 @ 17:32:05
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0