Tisdag

Hej, jag sitter här efter en morgonpromenad med en smoothie i handen, skitlätt att göra. Ta bara en dl mjölk, en banan och en näve hallon, mixa det! Man blir mätt också. Ska snart hoppa in i duschen. Idag blir det att åka till Deje och umgås med tjejerna, det gillar jag väldigt mycket. Därför blir det ingen mer uppdatering förrens imorgon.

Jag var på minnesstund igår. Den var så fin men också väldigt jobbig. Jag hoppas Tobbe har det bättre nu, att han mår bättre. Bättre än oss som är kvar. Vila i frid nu. ♥ 

Sen 2005 har jag varit på 4 minnesstunden och 2 begravningar. För kompisar. Det är inte rätt! Så unga människor ska inte försvinna...

Nä, nu ska jag hoppa i duschen. Bussen mot deje tar 3 timmar så sms får ni skriva för jag ska fylla på mobilen nu typ. Vi hörs imorgon!


Nån bild jag gjorde för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är sjukt så många unga som dör. Det känns så himla konstigt. Trots att jag knappt sagt ett ord till Tobias sedan femman så är det ju ändå så konstigt, att en person man har en massa minnen med bara inte finns längre.

2009-10-27 @ 13:42:57
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack:D haha, jooo, de är ty i granevikstrakten tror ja XD

2009-10-29 @ 12:06:59
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0