Vissa stunder kan det kännas ensamt.

Två lektioner idag, sluta vid elva! Svenska och engelska. Svenskan var vi och kollade runt i biblioteket på och läste. På svenskan såg vi på Juno. Så det har varit en bra dag. Saknade faktiskt skolan, eller nej inte skolan. Men alla underbara tjejer, fast skolan är faktiskt inte så hemskt som den var i nian. Tog tvåtåget hem även om jag skulle kunnat hunnit med tolvtåget. Nu sitter jag här ensam hemma. Emma har åkt iväg till hällefors och mamma och pappa är på helgresa. Lina har varit i olso och fått jobb idag. Grattis gumman.

Vet ni vad jag hittade? Sökte på Melissa horn på spotify, och det har kommit en ny låt tror jag minsann!
Here you go!

"Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig? "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0