Birthday

God morgon, god morgon! :)
Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort isf. Har kommit över det där stadiet då man ligger och väntar på att familjen ska komma in med paket. Jag sover som en gris. Haha!
Idag var det iaf inte lika jobbigt att gå upp, kände mig rätt pigg. Fick lite presenter också magic bullet, friskis och svettis guldkort, saker till sängen. Så jag är jättenöjd över alla mina presenter. Läste på tåget hit, läser om jag kunde drömma, åh det är verkligen kärlek till dom böckerna. Alla borde läsa dom! Jag ska snart bege mig av till skolan. Ska slänga på mig jackan och stoppa ner det sista i väskan och sen skynda till bussen.

 

12.16, nu är det 16 år sen jag föddes :P

Ha en bra dag så hörs vi nog ikväll efter hockeyn!
Puss. ♥


Kommentarer
Postat av: Leia

Grattis!

2009-09-21 @ 12:41:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Happy Birthday Sötfröken Julia :)

2009-09-21 @ 16:50:05
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0