Bussdrama

Haha, herregud vilken kväll det varit för mig. Jag har verkligen känt mig så ensam! Som ni vet så åkte jag klockan fem med 3an mot stora torget och skulle därifrån ta 7an till syrefabriken. När jag kom till stora torget så skulle jag vänta i 17 min tills 7an kom. Men den missade jag, den stod framför näsan på mig och jag missade den? Åhh, så fick vänta 30 minuter på andra bussen! Så missade aerobicspasset. Men kunde ta ett medelpass ist. Från klockan halv sju till halv åtta tränade jag. Skyndade mig att fräscha till mig och skyndade mig till bussen som jag trodde skulle gå 19.47 men nej, den gick 20.17. Då var klockan ungefär 19.40. Jag blev måttligt glad. Men bussen kom tillslut. Lite innan klockan nio var jag hemma. Det enda pluset var väl att jag fick iaf åka buss gratis, blinka lite med ögonen så går det bra. Haha, två gånger till och med. Fast jag var typ 1 meter ifrån att dö, jag fattar inte att busschaufförerna kan vara så ouppmärksamma? Jag menar, man missar inte en stor lastbil som kommer i full fart. Längesen jag blev så rädd ska jag lova er.
Idag är jag inte glad på bussarna!


Nu blir det tvn och sen att läsa och sova. Sovmorgon imorgon, åh vad jag älskar det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0