Sjukis

Idag är jag hemma ifrån skolan. Har ont i halsen, huvudet och öronen till och med. Plus att jag har en sån nackspärr så jag knappt kan röra på huvudet. Inte kul, men ligger nerbäddad i sängen med en halsduk runt halsen. Väldigt skönt om man säger så. Läser gör jag också, underbar bok! Förstår inte varför jag inte läst dom tidigare, fast då skulle jag ju inte ha något att läsa nu så det är väl lite tur det också. Ska snart plugga lite matte också. Det var matte, idrott och datakunskap jag missa idag. Ska bli skönt att komma hem imorgon, inte för att jag inte tycker om att vara i karlstad. Men när man är sjuk vill man faktiskt att någon ska ta hand om en. Fast jag brukar oftast pricka in att vara sjuk när alla är på jobbet. Så då brukar jag oftast bli ensam ändå. Men vi får ju hoppas att jag är bättre imorgon. Fast om jag inte är det måste jag nog gå till skolan ändå. Har bara engelska och svenska imorgon och slutar klockan elva.


När jag hör din röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0