Sunday

Godmorgon, godmiddag och godkväll :) Hoppas alla mår bra. Jag har fortfarande ont i huvudet. Hatar det! Men idag har jag iallafall varit ute och motionerat, det var underbart. Har även fått väldigt skön massage av mamma, tack underbara du! <3

Igår fick jag träffa Jesper en stund på kvällen! Puss :*

Okej, hade tänkt lägga ut lite fina bilder jag tog utomhus igår men min kamera och dator strejkar just nu verkar det som.
Lägger ut lite gamla bilder så länge, fast ingen som sett dom här då.



Hösten är så otroligt vacker med alla färger.


Kommentarer
Postat av: kristin

tack :) & jag tycket du är så himla fin (:

2009-09-28 @ 17:30:00
URL: http://hjaertaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0