Gymma!

Hej! Nu har jag kommit hem. Känns som en stressad dag och jag har missat bussen tre gånger! Det känns inte så kul. Men jag har fått träna idag, gymmat och det var underbart. Jag fick en ordentlig kick av det idag och nu är jag sådär skönt slö i kroppen. Apropå det, var det bara jag som hade svårt att sova inatt? Låg och vred och vände på mig jättelänge tills jag tillslut somnade in i en orolig sömn. Nej, inatt har jag inte sovit alls bra.

Idag så sålde dom träningskläder på syrefabriken, jag var jättesugen på att köpa nya. Men jag köpt ju en ny jacka idag. Visar den någon dag. Kanske efter jag duschat? Eller imorgon eller ja, någon dag. Jättefin var den iallafall. Nej, nu måste jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0