Hate me!

Hate me so you can finally see what's good for you!

Förlåt för inlägget innan, men ibland blir man sjukt trött på människor. hope you're happy now.


Jag är glad över att jag kan fly till Karlstad ibland. Där folk inte vet så himla mycket om min bakgrund, inte vet vad jag har varit med om. Där jag kan få vara människan jag vill vara utan att någon säga att det inte är jag. vadå? jag är bara den jag är ju. Nu blev det för ledsamt här på bloggen. Jag hoppas det går bra ändå.



Det har varit en rätt okej dag idag. Vi började med idrott halv elva och vi bara pratade lite så efter det så åkte jag, Sara, Mikaela, Emilia, Olivia och Andrea in till stan och åt lunch. Mysigt mysigt. Hade bara matte och dataanvändning efter det. Så slutade tio i tre. Ingen jobbig dag direkt.

Önskar jag kunde lägga in bilderna jag tagit men det blir under helgen för har sladden hemma :) Vi hörs kanske senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0