I'm free falling!

Ihh, just nu är jag så himla nära att nysa! Vet inte hur många gånger jag nysit idag.

Haha, fin inledning där. Men orkar inte ha en vanlig inledning hela tiden. Jag har nästan nyss satt mig här och nu fryser jag riktigt ordentligt. Var och fixade träningskort på syrefabriken förut och tränade lite också. Mår ju inte så jättebra så körde bara en timme. När jag kom hem så duschade jag och åkte och handlade. Pluggat har jag inte gjort heller, för att jag har inte words så det går ändå inte...Det blir nog snart att laga mat och senare att mysa ner till idol.


Koftor från Gina, jag ska nog köpa mig en snart tror jag. Älskar stora koftor.


Free falling - John Mayer

Underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0