Julia goes the fast and the furious.

Vaknade upp idag klockan halv tio nångång tror jag, väldigt skönt för somnade relativt tidigt igår så var rätt utvilad. Efter att securitaskillarna varit här drog jag, Lina och mamma ut på en skön promenad i skogen. Fast jag klagade rätt mycket i uppförsbackarna men det är bara bra träning så egentligen borde jag inte klaga. Men gud va jobbigt det var! Jag kan gå hur långt som helst annars men idag var det inte alls lika lätt som vanligt. Har avbeställt min instruktion på gymmet imorgon, ska ju vara hemma till sju så tar en annan dag ist. Beställt klipptid! Och hör på det här då: Jag har kört bil. Haha det trodde ni inte va? Ska jag säga något ännu coolare? Det gick bra, fick inte ett enda kärring...oj nej vänta.. Motorstopp! Vi kan ju också lägga till att jag aldrig satt mig i en bil för att ens starta bilen. Haha visste inte ens vart bromsen eller gasen satt. Men fixade det och är glad över det. Men det finns så mycket annat man måste tänka på så jag har en lång väg att gå(eller åka?) Har kollat hockey också. Detroit mot Färjestad, dom förstnämnda vann. Men färjestad kämpade bra ändå tycker ja.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, fast det gör jag redan. Men ska dra på en film och gosa med min misse. Tänk vad liten han var för ett år sen.


Kolla vilken liten snuttegull han var för ett år sen. Bäääbis!♥

 

Natti <3


Kommentarer
Postat av: mamma

är väldigt impad av dig Julia, du körde som en gud=)

2009-09-30 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0