Rökning?

Jag har inte så mycket att göra just nu och jag vet inte varför jag kom in på denna sidan. Kanske för jag läser på en blogg "Rökningen tar livet av mig" och då kom jag och tänka på de bilder som dom vill sätta på cigarettpaketen, jag har aldrig sett dom förut. Men nu har jag, jag kan inte förstå att någon vill fortsätta röka efter dom sett dom bilderna. För att se dom väldigt ont i mig. Men det är väl den effekten dom ska ha, fast jag har ju aldrig ens provat att röka så jag vet ju inte hur det är att vara beroende av det. Känner mig dum som säger såhär om rökare men jag har ju mina åsikter och det är ju deras val. Men hur kan man fortsätta röka efter sett dessa bilderna? Jag varnar för starka och otäcka bilder.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du är sååå klok gumman<3

2009-09-24 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0