Söndag

Idag har jag mest mått dåligt men det har varit en bra dag också. Eftersom jag fyller år imorgon så blev jag firad idag, ska ju till karlstad tidigt imorgon. Har fått en egen dator, pengar, parfym, usbminne, lösnaglar, hockeybiljetter, porslin och en väska att ha datorn i. Imorgon blir det nog lite mer presenter, ville ha det på riktiga födelsedagen också. Varför jag inte mått så bra idag? Ont i huvudet/nacken och varit jättetrött och haft ont i kroppen. Usch, det är verkligen inte kul. Ska faktiskt snart gå och lägga mig för är så sjukt trött. Fick hockeybiljetter ju så jag bjuder med Ida på hockey imorgon :D ihh va kul, hoppas jag mår bättre.
Godnatt! ♥


Down - Sean jay ft lil wayne


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en bra dag idag :)

2009-09-21 @ 10:17:00
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0