Studion dag 2

Hej! Nu sitter jag ensam hemma i lägenheten. Just nu känns det okej, kanske blir drygt ikväll. Men har hyrt film som jag ska kolla på senare. Eller hyrt och hyrt, jag lånade i skolan. Haft en bra dag idag- Vi hade färganalys på morgonen, det är verkligen skitsvårt. Kom fram till att jag nog var kall iaf. Sen om jag är sommar eller vinter det återstår att se. Usch, jag mår inge bra märkte jag nu. Illamående, jag hatar det. Ska försöka komma ut i friska luften på en promenad. Vi hörs lite senare. :)

On the days I can't see your eyes,
I don't even want to, open mine.
On the days I can't see your smile,
Well I'd rather sit, wait the while.
For the days I know you'll be near,
'Cause a day without you, just isn't fair.
See the days I can hear you voice,
I'm left without a choice.

Kommentarer
Postat av: petra k

aah, det var inte lätt... ^^

2009-09-02 @ 16:34:35
URL: http://petrakjellen.blogspot.com
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag (:

2009-09-02 @ 19:21:03
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0