Studion hela dagen

Ännu en trött dag. Fattar inte att man kan va så trött. Vi har varit i studion hela dagen nästan. Sminkat varandra och gjort varandra fina i håret. Det är så kul så jag vet inte vad! Vi sminkade halva sidan av ansiktet i kalla färger och andra halvan i varma. Vi blev jättefina! Sen hade vi bild, jag somnade lite kort ett tag när hon gick igenom vad vi skulle göra. Så Eira fick förklara för lilla trötta mig. Vi målade varandras ansiktsformer. Det var inte jättetråkigt men inte jättekul. Det dög!

Nu har jag nyss kommit hem från en långpromenad. Pratade i telefon med Emma, Lina och mamma under tiden. Dom tycker jag är så dålig på att höra av mig men nu så, nu hörde jag av mig. Ska nog duscha och försöka hinna laga lite mat innan Ida kommer hem så hon blir glad :) Ha det bra sötnosar, saknar er i Torsby! ♥



Varma hälsningar från mig och min banan!

Kommentarer
Postat av: Lina. :)

Vi saknar dig med snuttan! <3

2009-09-02 @ 10:31:55
Postat av: Lina

För det va mig du sakna va? ;) hihi. <3

2009-09-02 @ 10:32:41
Postat av: Hanna

Så kul det låter!

Puss!

2009-09-02 @ 12:15:30
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0