Tisdag

Tänkte lägga in lite bilder från i söndags och igår.


Öppna ett stort och hårt paket, vad kan det vara?


Och jag blev glad när jag insåg att det var en datorn!


Frukost på sängen, haha dom andra bilderna får ni inte se!


En sned bild på mig, innan hockeyn igår tror jag.

Nej, nu måste jag försöka komma på fötterna. Känns inte som jag gjort något idag. Har en sån huvudvärk/nackvärk och mår inte alls bra. Vill egentligen hem till torsby och ligga i sängen och bli ompysslad av mamma...
Men ist blir det att hänga och vika tvätt, komma igång med projektet. Åka och fixa träningskortet. Vem vet? Jag kanske mår bättre av att få komma ut i det fina vädret. Eller vänta, det spöregnar ju ute!
Vi hörs sen ist.

Kommentarer
Postat av: Lina

Snuttan då. Du får komma hem så ska vi ta hand om dig allihopa! Krya på dig! <3

2009-09-22 @ 15:13:29
Postat av: Hanna

Åh, det är så underbart att fylla år! :')

2009-09-22 @ 21:36:28
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0