Tisdag

Hej, det var någon dag sen sist men som sagt så hinner man inte att sitta vid datorn hela tiden. Igår kom min familj på besök och jag städade innan så hann inget annat efter skolan typ. Lite läxor också då men. Vi var ute och åt med familj, jättemysigt. Hann in till bergvik och fick med mig tights hem. Sen skjutsade dom hem mig igen.

Idag har det varit en rätt bra dag. Började skolan vid nio, men hade yä och det bertyder yrkesämnen men Ulrika var borta så vi gick igenom lite saker med Siv sen fick vi jobba själva i biblioteket. Det blev massa prat ist! Vi fick flytta fram bild och form så vi slutade klockan halv två. Väldigt skönt kan jag lova :) Men jag skriver sen ist, ida ska ha datorn :) puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig gumman!!

2009-09-08 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0