Gud va...

Gud va trött jag är! Och det är lite konstigt eftersom jag kom hem redan vid tolv ungefär igår(eftersom jag var jättetrött) och sov till lite innan elva imorse. Borde inte jag vara pigg nu? Nej, jag ska vara lika trött som resten av helgen. Jag ska snart gå ner till mârten och se om jag ska köpa en sak som jag velat ha länge. Sen ska jag gymma(happy happy) och pappa bjuder på det. Det kostar nästan hundra kronor att gymma en gång. Men innan det måste jag nog få i mig lite frukost, klarar inte det direkt när jag vaknat och än är jag inte alls hungrig. Men jag antar att jag måste.

haha, måste bara visa en sak.


Denna kille skriver till mig hela tiden, ville inte skriva ut namnet men haha. det är så otroligt roligt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooh, en som vill ha dig Julia ;)

2009-09-13 @ 16:14:39
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0