Webben!

Hej sötnosar. Hoppas ni haft en bra dag än så länge. Det har jag, faktiskt rätt bra dag i skolan. Gjort färganalys, jag vet nog rätt säkert att jag är vinter. Tur det, för det var precis det jag ville vara. Inte undra på att jag aldrig passat i brunt. Kommer ihåg att Lina köpte en brun tröja och jag tyckte den var så himla fin, men så köpte jag en precis likadan och var jag fin i den? NEJ! Haha, där har vi svaret. Jag passar inte i brunt! Tur att jag inte köpte en brun skinnjacka. Sen har vi haft hälsopedagogik, vi lärde oss om självförtroende, självkänsla och självbild. Skillnaderna mellan dessa och vad det är som skapar tex dåligt självförtroende. Riktigt intressant egentligen. Sen hade jag matte och herregud säger jag bara vad jag jobbade, plus att jag svarade rätt på varenda uppgift. Hallelujah, hallelujah!


Har fattat hur webben funkar nu också, haha jag är så smart!

Ikväll blir det aerobics, så himla kul :D Vi hörs senare ikväll, för nu ska jag läsa sen måste jag nog ge mig iväg mot syrefabriken. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fin du är vännen. :) <3

2009-09-29 @ 08:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0