Branäs

Hej! Det har inte funnits någon tid de senaste dagarna att blogga. Men åh så kul jag har haft i branäs! Mys i stugan, massa prat, spela spel, vara högljudd, sova, åka skoter, kolla på söta hundar som drar hundspann och mera myyys och prat! Känns bra att inleda den första veckan på året på det här viset! Bilder kommer nog sen.

Gjorde klart det sista på mitt höstprojekt nu. Det gick ganska bra. Har haft det nästan klart hela lovet men nu tog jag tag i det och gjorde klart det. Ska plugga matte och sen ska jag nog duscha och fixa mig och åka ner till torsby för att kolla fotboll. Min Jesper spelar ju och jag vill kolla!


Usch, jag vill inte åka till karlstad igen. Vet inte varför det blivit såhär för? Perfekta linjen med perfekta klassen. Men jag saknar min familj, jesper och allt i torsby hela tiden. Trodde det skulle bli bättre efter ett tag, men det bl ju bara värre! Men jag tänker inte ge upp, det här är ju utbildningen jag vill gå och det ska jag göra!

Mera kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Petra K

vaddå för höstprojekt?? säg inte att jag har missat något nu ;s

2010-01-09 @ 21:59:02
URL: http://petrakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0