Boy let me rock you!

Halleluja! Mitt internet är tillbaka i karlstad, mamma var här och fixade. Tack mammis. Ja, mamma och Emma sitter brevid mig just nu. De är i karlstad idag och lite imorgon.

Jag fick sova bredvid jesper inatt iaf, han kom till mig tillslut. Imorse var det bara att masa sig upp och sätta sig på tåget till karlstad. Hade engelska, svenska och matte idag. Vi började på ett nytt kapitel i matten, helt okej. Ganska lätt med statistik. Efter skolan drog jag till gymmet och tränade. Och nu sitter jag som sagt här med min syster som fyller 21 år idag, gud va stor hon blir! Och om en vecka drar hon ju till Asien, kommer sakna henne väldigt mycket.


Bilder på mig och Emma! Grattis söstra mi. <3



Vill också berätta att jag klippt min lugg igen, själv.

Håret ser lite sådär ut just nu men aja. Here you go.

Nu ska jag natta kudde. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0