Söndag

Sitter och väntar på att jesper ska höra av sig, han skulle ju komma hit men det verkar inte som om han kommer höra av sig. Vi får väl se!

Dagen har inte bjudit på så mycket, hade träning klockan 10-12 idag. Efter det var det hem och göra sig iordning och åka till mormor som fyller år idag! Grattis, och grattis till henrik också! Vi var där till sex ungefär och nu är jag hemma och som sagt, väntar.

Imorgon ska jag till karlstad igen, börjar klockan kvart i ett men ska till skolan halv tolv och fixa lite. Efter skolan ska jag iväg och träna direkt tror jag. Sen senare på kvällen tror jag mamma och emma kommer och hälsar på.

Det blir en bra dag imorgon hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0