When I fall, will you be there to catch me?

Det finns ett band jag har hatat, jag har inte fattat varför man lyssnar på dem. Kent är bandet. Jag tyckte de var läskiga och hade läskiga textet. Vet ni vad jag sitter och lyssnar på nu? Jo, Kent. Jag har aldrig gett dem en chans, nu har jag det. Och jag gillar dem verkligen. Man känner igen sig i texterna.

Lite onödigt inlägg men nu har jag lättat lite på hjärtat. Jag är trött och har ingen lust med något eller någon just nu. Men får försöka komma igång och iaf försöka lite.


Lite senare:

Nu har jag plattat håret och sminkat mig lite iaf. Ser inte mycket bättre ut nu men okej.

När Jag blir grå, när Jag faller, orkar Du för 2?
När idag blir igår, kommer du att älska mig ändå?
Det spelar ingen roll om du håller mig hårt.
Ingen kommer att minnas om 100 år.
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt.
Som vi glömde att vi älskade varandra.
Håll ut,jag behöver dig!
Stå ut med mig, jag behöver dig.

Kommentarer
Postat av: madeleine

kom till arvikafestivalen så får du se dom live ;D<3

2010-01-23 @ 19:18:55
URL: http://maddyeriksson.blogspot.com
Postat av: Zlatan :D

Ny design snart tack :D..

2010-01-24 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0