Besvarar två frågor

Svar till frågan längst ner: Jag går hantverksprogrammet på nobel i Karlstad och jag har inriktningen stil, hälsa, image. Klicka här för att läsa mer.

Och så till andra frågan.
Svar :

Oplattat med moussé                                                                  oplattat utan moussé


Klicka här för att läsa ett inlägg jag gjort om min plattång. Tillägg är väl att jag vet vart den kommer ifrån, eller det går att köpa dom på tradera. Klicka här för att komma till där dom säljer själva plattången. Därför kan priset variera väldigt mycket.

Jag vet inte direkt vad jag gör för att få håret så platt som jag får det.



1.
Efter jag duschat har jag i antagligen Bedhead ego boost eller Bedhead small talk. 
 
2. Sedan fönar jag håret.

3. Sprutar på Bedhead superficial.

4. Plattar håret.

5. Tuperar och sprutar Bedhead superstar volymspary

6. Avslutar med Bedhead masterpiece.

Om det är produkterna eller plattången vet jag inte, men det var i allafall det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0